Avtomatizacija marketinga je zbirka funkcij, ki avtomatizirajo ponavljajoča se opravila in omogočajo izvajanje marketinških akcij v velikem obsegu. Te funkcije vam pomagajo pridobiti več potencialnih strank, pretvoriti te stranke v kupce ter optimizirati vašo marketinško porabo.Platforme za avtomatizacijo marketinga, ki so na voljo na trgu, se razlikujejo po cenah, naboru funkcij in količini stikov, ki jih lahko shranite vanje. Večina platform vključuje naslednje funkcije:
Dodatne funkcije lahko vključujejo upravljanje družbenih medijev, različne vrste dodeljevanja možnih strank, upravljanje oglasov, klepetalne robote in drugo. Platforme za avtomatizacijo marketinga omogočajo marketinškim ekipam, da delujejo učinkoviteje in centralizirano. Če iščete zmogljivo platformo, ki vključuje vse zgoraj navedene funkcije smo vam pripravljeni pomagati poiskati za vas najprimernejšo platformo in jo uspostaviti tako da bo usklajena z vašim morebitnim CRM-jem. Le tako boste zagotovili tesno sodelovanje med vašimi marketinškimi in prodajnimi timi.
Da bi zagotovili najboljše izkušnje, uporabljamo tehnologije, kot so piškotki, za shranjevanje in/ali dostop do informacij o napravi. Privolitev v te tehnologije nam bo omogočila obdelavo podatkov, kot so vedenje pri brskanju ali edinstveni ID-ji na tem spletnem mestu. Neprivolitev ali umik privolitve lahko negativno vpliva na nekatere lastnosti in funkcije.